söndag 8 februari 2009

Färskpressad smaksensation


Jag kan börja med att meddela att jag - tyvärr - inte blivit sponsrad med denna produkt. Den har inhandlats för mina egna pengar.
Jag som gillar att strosa runt i matbutiker, tycker alltid det är kul att få anledning att besöka nya platser.
I går hittade jag denna juice under en exkursion på Konsum i Forum Nacka. Givetvis var jag bara tvungen att köpa hem en förpackning.
Kombinationen nypressade Valencia-apelsiner, jordgubb och svartvinbär lät hur god som helst. Jag blev inte besviken - tvärtom!

Det här är en fantastiskt god juice. Söt och välsmakande, med fin balans mellan smaksättarna. Svartvinbär utgör endast 5% av innehållet, och smaken är därför väldigt diskret, men jag tycker att den rundar av apelsinens 80% och jordgubbarnas 15%.
Väl värd att pröva, helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Åh gud så gott! Sicken tur att jag både bor och jobbar precis nära Forum då! :)

    SvaraRadera
  2. Annika: "Lyllos dig", som man brukar säga. Den är supergod, och jag måste hitta en butik lite närmare mig som har den.,

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...